Често задавани въпроси
Как да се грижите за Вашата Miami Bag?
– използвате само програма за “ръчно изпиране” ако предпочетете машинното изпиране, въпреки че ние ви препоръчваме изцяло ръчно
– използвате студена вода
– НЕ използвате омекотители
– НЕ използвате центруфигиране
– НЕ гладете, а оставете чантата в хоризонтално положение за изглаждане на гънките
– НЕ използвате химическо почистване
– изсушавайте само в хоризонтално положение
Ако Miami Bag пристигне с гънки?
Въпреки че сме взели всички предпазни мерки изпращайки чантите в предпазни, транспортни кутии това е нормално поради риска на пощенските и куриерски услуги.
Просто я закачете празна за една вечер върху дръжка или закачалка или ускорете процеса с малко пара, която наистина бързо ще върне чантата обратно към живота, но НЕ ГЛАДЕТЕ.
Запомнете, че чантата ви е била поставена в опаковката си за известно време и след изваждане формата ще се омекоти и изглади, тъй като неопренът е мек и гъвкав материал.
Мога ли да закупя продукт чрез обаждане по телефона?
Методи за плащане
- наложен платеж – плати на куриера при доставка
- банков превод – BG81RZBB91551009459184, Райфайзен банк, Агро Прогрес 88 ЕООД
- дебитна или кредитна карта – Visa, Maestro и Mastercard
Съхранение на Miami Bag
Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка?
Доставка на Miami Bag
Безплатна стандартна доставка до офис на Speedy в цялата страна, за поръчка над 150 лева.
Вашата поръчка ще бъде доставена в рамките на 2-3 работни дни абсолютно безплатно, до офис на избрана от вас куриерска фирма.
За поръчки до адрес на получателя се начислява допълнителна куриерска услуга, сумата за която е видима преди завършването на поръчката и подлежи на одобрение от клиента.
Моля, оставете мобилен номер за контакт, който ще бъде използван единствено за нуждите на куриерската фирма.
За доставки извън страната моля, да имате предвид че е възможно да има допълнителна мита и данъци според местното законодателство, които са отговорност на получателя и не зависят от доставчика.
Връщане на Miami Bag
За тази цел моля да изпратите чантата до офиса на Спиди, от който е изпратена към вас или да се свържете с наш служител за допълнителна информация.
Поръчката трябва да бъде върната в оригиналната опаковка, с която е получена (картонена кутия), да бъде сгъната по идентичен на получаването начин (поради спецификата на материала и възможността за увреждането му). Трябва да бъде приложена и касовата бележка и попълнен формуляр за връщане, който може да >изтеглите тук.
Чантата не трябва да бъде носена, прана, парфюмирана и етикетите не трябва да бъдат премахнати.
Ако установим, че някое от тези условия не е спазено, си запазваме правото за невъзстановяване на сумата по вашата сметка и се налага да изпратим обратно към вас върнатия артикул.
Моля, да имате предвид, че куриерските разходи за връщането на продукта са изцяло за сметка на купувача.
Всички суми, платени чрез наложен платеж, ще бъдат възстановени по банкова сметка, в рамките на 10 работни дни.
Имате право да направите рекламация, в случай на производствени дефекти на продукта, открити при получаването му или несъответствие с поръчан цвят, размер или модел.
В тези случаи разходите по връщане и последваща доставка ще бъдат поети от Miami Bag.